Sommaren so far

Bortsett från att ha kommit hem från london har jag ströjobbat (tills jag nyligen fick fast jobb på ica där jag börjar om en vecka), gått ut för första gången i sthlm, catchat up med mina friendos, varit i norrköping, tränat en del, solat, inte badat alls, tagit det lugnt och ja, festat lite. 









Kvar på schemat står en resa till Mallorca med mina gamla tjejkompisar besök hos mina släktingars underbara sommarställe och en tripp till Alice lantställe, det blir alltså lite reunion vilket ska bli himla mys! 

Än så länge har lovet alltså varit i sin ordning,  känns som det bara blir bättre ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mimmi Benckert

Mitt namn är Mimmi och jag är en 17-årig tjej från Stockholm. På min blogg kan du följa mitt utbytesår i England eftersom jag går på Svenska skolan i London! Jag går i andra ring på samhällsprogrammet och bor i en värdfamilj i Richmond. Instagram: @mimmibenckert Mail: [email protected]




RSS 2.0