Veckan som gått

Den senaste veckar varit så himla bra. Det var jättefint väder på tisdagen och onsdagen, över 20 grader och sol, och vi har hittat på saker typ varje dag nu innan pluggstressen drar igång.

På måndagen var jag och Zoe på westfield (jättestort köpcenter i shepherds Bush om nån inte vet) och gick på bio efteråt och såg cinderella. Det var så mysigt.


På tisdagen var jag med alice och lovisa på en bar som heter pitcher and piano, som ligger precis vid floden och har superfin uteservering, och dagen efter var jag där igen med grabbarna.


På torsdagen fyllde jag år så vi tjejer åt middag på en klubb, Mason house heter den, som vi även festade på med killarn efteråt. Jag hade det så kul, och min promoter Alma fixde tårta till mig som jag tyvärr tappade bort... Som tur var hade jag fått en av värdis på eftermiddagen. 


I fredags var det spring fest så det fnns beer Pong och hoppborg och kubb och sumobrottning på skolgården, det var jättemysigt trots TT jg mådde skit. Igår sov jag halva dagen och mötte sedan Zoe och svante och vi drog ihop några till Zoe och chillkrökade, det var kul! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mimmi Benckert

Mitt namn är Mimmi och jag är en 17-årig tjej från Stockholm. På min blogg kan du följa mitt utbytesår i England eftersom jag går på Svenska skolan i London! Jag går i andra ring på samhällsprogrammet och bor i en värdfamilj i Richmond. Instagram: @mimmibenckert Mail: [email protected]




RSS 2.0