Yää

Hello peeps! 

Denna dag har spenderats i skolan följt av en tur till caffe Nero med Alice efteråt, och en ny jumpsuit på det från hm :-D Vårt plugg drar igång snart så det är dags att njuta av livet medan kan nu när vi ska skriva en förbaskad rapport. Oh well jag gillar utmaningar ;-) 

I London är det varmt, soligt och tyvärr blåsigt men man njuter av livet iallafall och i helgen ska jag äntligen få prova klubben Cirque le soir som har ett sorts kinky cirkustema, ska bli intressant. Nu ska jag ut och springa intervaller (pga 292 ggr roligare än långdistanslöpning) i parken och tävla med hjortarna så aa, hörs 



/gla tjej 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mimmi Benckert

Mitt namn är Mimmi och jag är en 17-årig tjej från Stockholm. På min blogg kan du följa mitt utbytesår i England eftersom jag går på Svenska skolan i London! Jag går i andra ring på samhällsprogrammet och bor i en värdfamilj i Richmond. Instagram: @mimmibenckert Mail: [email protected]




RSS 2.0