Blä

Heej!
Är lite trött idag och irriterad på att det aldrig blir varmt här. Eller jo, men bara typ 12 grader. Det är kallt. Aja, har haft en väldigt lugn vecka här och vi har nästan inget plugg innan påsk. Det är skönt. 

Igår fredagsfikade vi på Patisserie Valerie och sen pubade crewet på Coach and horses i Barnes. Det blev en ganska lugn kväll. Idag tänker jag gå på långpromenad längs floden och på kvällen kör vi väl samma visa, och om 2 veckor kommer jag till svearike igen i förmån fär påsk, tidigt 18-årsfirande och catching up med saknade <33





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mimmi Benckert

Mitt namn är Mimmi och jag är en 17-årig tjej från Stockholm. På min blogg kan du följa mitt utbytesår i England eftersom jag går på Svenska skolan i London! Jag går i andra ring på samhällsprogrammet och bor i en värdfamilj i Richmond. Instagram: @mimmibenckert Mail: [email protected]




RSS 2.0