Glad

Just nu är det jättefint här i London. Är sådär glad och taggad på livet som man blir av våren. 


I torsdags samlades några tjejer från klassen, Emma, Lovisa, Frida och Alice för att dricka vin och äta jordgubbar doppade i vit choklad. Det var så mysigt  att bara sitta och snacka. 

Igår var planen att följa med på Victoria & Albert museum, men pga försov mig och behövde städa och tvätta håret blev det inte så. På kvällen möttes vi på pub och drog sedan till en bar som heter The George med massa folk som dansade och drack och alla var så sjukt trevliga. Hade en rätt grym kväll där även om det var kort.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mimmi Benckert

Mitt namn är Mimmi och jag är en 17-årig tjej från Stockholm. På min blogg kan du följa mitt utbytesår i England eftersom jag går på Svenska skolan i London! Jag går i andra ring på samhällsprogrammet och bor i en värdfamilj i Richmond. Instagram: @mimmibenckert Mail: [email protected]




RSS 2.0