Kort vecka, lång helg

Godmorgon!
Sitter just nu och äter min vanliga frukost, havregrynsgröt. Tråkigt. Hursomhelst har vi ledigt imorgon, och en lektion är inställd idag; franska! Svinbra ju. 

I måndags var vi ju på parlamentsbesök. I tisdags hade vi klassmys och såg nån konstig film som heter Grand Budapest hotel och åt tacos. Efteråt tänkte jag och Zoe dra och fira St Patricks day, men mådde inte så bra och låg ändå ganska utslagen vid klockan 9. Igår körde vi ett svinhårt pass på gympan som Lisa ledde vilket va ca sjukt kul och jobbigt. Har inga planer för helgen än, men imorgon ska det i allafall bli varmt och soligt när vi är lediga så man kan ju passa på att utnyttja det! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mimmi Benckert

Mitt namn är Mimmi och jag är en 17-årig tjej från Stockholm. På min blogg kan du följa mitt utbytesår i England eftersom jag går på Svenska skolan i London! Jag går i andra ring på samhällsprogrammet och bor i en värdfamilj i Richmond. Instagram: @mimmibenckert Mail: [email protected]




RSS 2.0