Parliament

Idag hade vi studiebesök på parlamentet i Westminster. Vi fick gå en rundtur och sen hade vi en sorts seminarium där vi fick iscensätta ett val; vi var tre grupper och blev tilldelade tre partier och fick gå igenom hela proceduren vilket var svinkul eftersom jag blev utsedd till partiledare, haha. Vårt parti vann ;-) 
 


Haha bilderna är inte från idag dock men ah, det är ju superfint! Delar av parlamentet är 1000 år gamla. Tyckte det var jättemysigt! Funderar på att bli politiker nu yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mimmi Benckert

Mitt namn är Mimmi och jag är en 17-årig tjej från Stockholm. På min blogg kan du följa mitt utbytesår i England eftersom jag går på Svenska skolan i London! Jag går i andra ring på samhällsprogrammet och bor i en värdfamilj i Richmond. Instagram: @mimmibenckert Mail: [email protected]




RSS 2.0