No

Fåglarna kvittrar, himmelen är blå, rapporten är inlämnad och jag är traumatiserad av den stress jag fått utstå.
Rim åsido, det har varit så sjukt mycket de senaste två veckorna. Både bra och dåligt. 
 
Förra helgen var min mor och syster här, vilket innebar lite välbehövligt intensivturistande. Vi åt på Darwin brasserie uppe i Skygardens. Den restaurangen ligger 36 våningar över marken. Vi promenerade runt i stadsdelar vi ännu inte besökt, shoppade lite, och bästa var den himmelska våffelfrukosten på the Orangery i Kensington palace följt av promenad i Kensington gardens och hyde park. 










 
Det har även varit en del festande och jag känner att det kanske är dags för mig att ta det lugnt med det där nu. Nu ska jag påbörja förvandlingen mot att bli plugghäst igen. Saknar hur flitig jag var i höstas, även om jag har haft så himla mycket roligare nu ;-)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mimmi Benckert

Mitt namn är Mimmi och jag är en 17-årig tjej från Stockholm. På min blogg kan du följa mitt utbytesår i England eftersom jag går på Svenska skolan i London! Jag går i andra ring på samhällsprogrammet och bor i en värdfamilj i Richmond. Instagram: @mimmibenckert Mail: [email protected]




RSS 2.0