Vill ej ha sommarlov

Trodde inte att jag skulle säga så nånsin, att jag inte vill ha sommarlov. Men det vill jag ju, är bara lite förskräckt över att behöva lämna min stad och mina underbara amigos. Ska dock försöka se till det som jag faktiskt längtar hem till, för nu är det ju bara 37 dagar kvar. Och detta would be

Gymkort

Bra mat

Att känna sig hemma i sitt eget hem

Att inte känna sig isolerad från sitt "egentliga" liv

Mina kompisar

Högre levnadsstandard och renlighet 

Min säng i mitt nya rum

Inte fullsmockat med folk överallt 

Renare luft

Mindre jobbiga främlingar xD 

Det är typ det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild

Mimmi Benckert

Mitt namn är Mimmi och jag är en 17-årig tjej från Stockholm. På min blogg kan du följa mitt utbytesår i England eftersom jag går på Svenska skolan i London! Jag går i andra ring på samhällsprogrammet och bor i en värdfamilj i Richmond. Instagram: @mimmibenckert Mail: [email protected]




RSS 2.0